Klient
NORIAN dąży do tego, aby komunikacja z klientami była prosta i przejrzysta. Skupiamy się na działaniach, które rozwijają Twoją konkurencyjność i ułatwiają codzienne życie.
Customer
NORIAN aims to make the communication with it's customers efficient and easy. We focus on activities that develop your competitiveness and simplify your everyday life.
PORTAL KLIENTA
Zawsze dostępny, bezpieczny i przejrzysty
Portal Klienta NORIAN pozwala na lepszą kontrolę dokumentów, raportów i projektów. Dostęp do portalu można uzyskać za pomocą standardowej przeglądarki internetowej. Zbudowany jest w oparciu o Microsoft Office365. Portal wykorzystywany jest do archiwizacji i bezpiecznej wymiany dokumentów z Klientem.
MODEL ŚWIADCZENIA USŁUG
Codzienna komunikacja i zorganizowany rozwój
Model zarządzania w NORIAN opiera się na stałym kontakcie z klientem poprzez osoby dedykowane. Twoje relacje z Norian będą wspierane przez Service Managera, Project Managera i Inspektora Ochrony Danych Osobowych który zagwarantuje zgodność umów z wymogami przepisów prawa.
W NORIAN stawiamy na bliską współpracę z Klientem. Service Manager kontaktuje się z Państwem regularnie w celu omówienia ulepszeń i rozwiązań pozwalających na optymalizację procesu. W przypadku większych klientów organizujemy coroczne warsztaty, w których uczestniczą specjaliści z obszarów księgowości, kadr i płac oraz Intelligent Automation w celu znalezienia i wdrożenia potencjalnych automatyzacji.
Pracujemy z małym i dużym biznesem









