Klient

NORIAN dąży do tego, aby komunikacja z klientami była prosta i przejrzysta. Skupiamy się na działaniach, które rozwijają Twoją konkurencyjność i ułatwiają codzienne życie.

Portal klienta

Nie jesteś klientem? Skontaktuj się z nami

Customer

NORIAN aims to make the communication with it's customers efficient and easy. We focus on activities that develop your competitiveness and simplify your everyday life.

Customer Portal

Not a customer? Contact us

PORTAL KLIENTA

Zawsze dostępny, bezpieczny i przejrzysty

Portal Klienta NORIAN pozwala na lepszą kontrolę dokumentów, raportów i projektów. Dostęp do portalu można uzyskać za pomocą standardowej przeglądarki internetowej. Zbudowany jest w oparciu o Microsoft Office365. Portal wykorzystywany jest do archiwizacji i bezpiecznej wymiany dokumentów z Klientem.

MODEL ŚWIADCZENIA USŁUG

Codzienna komunikacja i zorganizowany rozwój

Model zarządzania w NORIAN opiera się na stałym kontakcie z klientem poprzez osoby dedykowane. Twoje relacje z Norian będą wspierane przez Service Managera, Project Managera i Inspektora Ochrony Danych Osobowych który zagwarantuje zgodność umów z wymogami przepisów prawa.

W NORIAN stawiamy na bliską współpracę z Klientem. Service Manager kontaktuje się z Państwem regularnie w celu omówienia ulepszeń i rozwiązań pozwalających na optymalizację procesu. W przypadku większych klientów organizujemy coroczne warsztaty, w których uczestniczą specjaliści z obszarów księgowości, kadr i płac oraz Intelligent Automation w celu znalezienia i wdrożenia potencjalnych automatyzacji.

Pracujemy z małym i dużym biznesem