– Praca w NORIAN to ekscytująca podróż, w której nieustannie się rozwijasz –
Aktualne rekrutacje
Service Manager Regnskap
Stilling: Service Manager
Sted: Drammen, Norge
Service Manager Regnskap
Stilling: Service Manager
Sted: Oslo, Norge
Service Manager Regnskap
Stilling: Service Manager
Sted: Tønsberg, Norge
Service Manager Lønn
Stilling: Service Manager
Sted: Tønsberg, Norge
Service Manager BPO
Position: Service Manager
Location: Hannover, Deutschland
Accountants that speaks Norwegian
Position: Accountants that speaks Norwegian
Location: Vilnius, Lithuania
Accountants that speaks Swedish
Position: Accountants that speaks Swedish
Location: Vilnius, Lithuania
Accountants that speaks Danish
Position: Accountants that speaks Danish
Location: Vilnius, Lithuania
Chief Accountant
Position: Chief Accountant
Location: Jyväskylä, Finland

NORIAN
Działamy z wizją przyszłości
NORIAN wyróżnia się stabilną kulturą korporacyjną, w której pracownicy mają wysokie ambicje i duży poziom zaangażowania. Przyczynia się to do stworzenia inspirującego środowiska pracy, w którym pracownicy mogą czuć się dobrze i rozwijać swoje umiejętności. Wierzymy, że połączenie kompetencji twardych i umiejętności miękkich wzajemnie się uzupełniają i dają najlepsze rezultaty.
Ambicje
Zespół
ZESPÓŁ
Moc zaangażowania pracowników
- Podstawą biznesu i naszym największym atutem są pracownicy
- Osobiste zaangażowanie zespołów przyczynia się do sukcesu i rozwoju firmy
- Nieustanny postęp firmy NORIAN stwarza pracownikom możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnien
- W kulturze NORIAN jesteśmy dla siebie wsparciem i dbamy o siebie nawzajem
- Nasza praca jest ciekawa, inspirująca i czerpiemy z niej satysfakcję
AKADEMIA NORIAN
Wierzymy, że kompetencje pracowników oraz kultura pracy mają ogromne znaczenie w codziennym wykonywaniu obowiązków
Celem NORIAN Academy jest zapewnienie usystematyzowanego podejścia do zatrudnienia nowych pracowników, a także rozwijania istniejących już umiejętności pośród członków zespołów. Pozwala to na budowanie silnej kultury ukierunkowanej na twarde i miękkie kompetencje, pracę zespołową, innowacje i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów naszych klientów. Wszystko po to, by stawiać czoła wyzwaniom jakie przyniesie przyszłość.
W NORIAN Academy organizujemy wiele kursów i szkoleń, ponadto posiadamy kilka wewnętrznych programów certyfikujących.
- Rozumiesz znaczenie budowania dobrych relacji z klientem i koncentracji na rozwijaniu długotrwałej współpracy?
- Jesteś lepszy w roli budującego zespół niż zarządzającego nim?
- Motywuje Cię możliwość usprawniania procesów?
- Dostrzegasz wartość zastosowania inteligentnych rozwiązań, które spełniają potrzeby naszych klientów?
Dołącz do naszego zespołu już dziś!